Το μάθημα Ιστορία της Τέχνης στην ζωή των μαθητών σήμερα

Η Ιστορία της Τέχνης πώς επηρεάζει τους μαθητές; Τους νέους γενικότερα; Τι γνωρίζουν για την Ιστορία της Τέχνης και τη σχέση της με τη σύγχρονη ζωή; Πώς διαμορφώνει την άποψη των μαθητών; Είναι ένα βαρετό θεωρητικό μάθημα; Εντυπώνονται τα έργα τέχνης στους μαθητές; Δανείζονται εικόνες για να βοηθηθούν σε θέματα που τους απασχολούν; 


Οι μαθητές διάλεξαν την εικόνα που τους εμπνέει κει εκφράστηκαν μέσα από αυτήν. Κάθε ένας με το δικό του τρόπο και υλικό. Τα αποτελέσματα τα βλέπετε παρακάτω. 
"Ο ψεύτικος καθρέφτης" Ρ. Μαγκρίτ, Μαγικός Ρεαλισμός, Δημήτρης Κάββαλος ΓΓρ'
"Το φεγγάρι καθώς γεννιέται από την θάλασσα" Κ.Ντ. Φρήντριχ, Ενώ το πρωτότυπο του πίνακα αυτού δείχνει 3 άτομα να προσεύχονται, εγώ ένιωσα πως το τοπίο αυτό ήταν πλασμένο για "σένα" και το άλλο σου μισό. Αρετή Μανουσάκη ΓΓρ'. 
"Τριάντα έξι απόψεις του όρους Φούτζι" Χοκουσάι, Το έργο απεικονίζει το ηφαίστειο του όρους Φούτζι με ωραία χρώματα με τα κύρια χρώματα να είναι το κόκκινο και το μπλε. Διάλεξα το συγκεκριμένο έργο επειδή είναι κάτι διαφορετικό και ενδιαφέρον για μένα. Επιπλέον μου τράβηξε την προσοχή γιατί ενδιαφέρομαι για την Ιαπωνία. Ειρήνη Παπαδάκη ΒΕ.
"Αγωνία" Ε. Μουνκ, Η μορφή που φωνάζει προβάλλει τον εξαθλιωμένο νέο που προσπαθεί να επιβιώσει στο χάος της κοινωνίας. Ο καλλιτέχνης υποστηρίζει ότι στο έργο του κύριος προάγγελος είναι ο Εξπρεσιονισμός, όπου παρουσιάζει το δράμα, την αγωνία αλλά και τον θάνατο. Ελένη Καμπάκου ΒΕ
Επέλεξα το έργο "Ο χορός" του H. Matisse επειδή προβάλλει την χαρά και την ευτυχία μέσα από μια εξίσου σημαντική μορφή τέχνης, τον χορό. Επίσης το πορτοκαλί που χρησιμοποιεί είναι πολύ δυνατό και έντονο χρώμα.                                  Χάρης Φραγκάκης ΒΕ
"Ο Δισκοβόλος" Ρωμαϊκό αντίγραφο από έργο του Μύρωνα,  Βαγγέλης Κιοσές ΒΕ
"Ταυροκαθάψια" τοιχογραφία από την Κνωσό, Μαριάννα Βερυκάκη ΒΕ
"Το φεγγάρι καθώς γεννιέται από την θάλασσα" Κ.Ντ. Φρήντριχ,"Η καλύτερη θέα" αυτό το τοπίο εμπνεύστηκα από την εικόνα που υπάρχει στο μυαλό μου και μου δείχνει την λέξη ΗΣΥΧΊΑ.  Κώστας Αθουσάκης ΓΓΡ' 
"Σουπρεματιστική Σύνθεση" Κ. Μάλεβιτς, Επέλεξα αυτό το έργο, διότι μου αρέσει αυτό το Μινιμαλιστικό στυλ στην διακόσμηση και στο τρόπο ζωής, γιατί ταιριάζει στο σύγχρονο τρόπο ζωής. Γενικά αυτή η τέχνη βασίζεται στα καθαρά ορθογώνια σχήματα. Πάνος Κοκκινάκης ΓΣχ'.
"Ο ψεύτικος καθρέφτης" Ρ. ΜαγκρίτΜάτι= Ψυχή. Ότι κακό βλέπουμε μπαίνει στα μάτια μας σαν οξύ, θα πρέπει να το αντιμετωπίσουμε με το να είμαστε δυνατοί. Να κοιτάμε σαν να είναι μέρα και όχι σκοτάδι. Στράτος Λαδόπουλος ΒΕ.
"Το φιλί" G. Klimt, Φρόσω Κολόβαρη ΓΣχ'.
Επέλεξα το έργο του Ε. Ντελακρουά "Η Ελευθερία οδηγεί το λαό", πίστεψα πως με εκφράζει από την στιγμή που ενδιαφέρομαι για τις καλές τέχνες και οτιδήποτε παίρνει μεσολαβητικό ρόλο στο να μπορέσω να εκφράσω τον εαυτό μου. Αυτό αποτελεί γεγονός σημαντικό για μένα γιατί περνάω την περίοδο αγωνίας για το μέλλον μου, για τις ικανότητες μου, ακόμα και για τις σκέψεις μου. Έτσι λοιπόν ο συγκεκριμένος πίνακας νιώθω ότι περνάει ένα ελπιδοφόρο μήνυμα κάτι που χρειάζομαι σε στιγμές αναταραχής και έναν δυναμισμό να συνεχίσω να προσπαθώ και να προοδεύω.                           Εμμανουέλα Αρχαγγελάκη ΒΕ'.


'Ολγα Βερυκάκη, Ζωγράφος
Share:

ΔΗΜΟΦΙΛΗ ΑΡΘΡΑ

ΠΡΟΣΦΑΤΑ ΑΡΘΡΑ

Scroll To Top